onsdag 11 augusti 2010

Smider planer

I väntan på att jag, solen, kameran och fotografen ska vara hemma samtidigt så att det blir några bilder på mina klara projekt funderar jag på nya saker att sticka. Den här till exempel:

Hallett's Ledge från senaste Twist Collective. Efter en snabb omröstning bland mina vänner på Facebook så lyckades jag välja färg, grått.... Någon som är förvånad?

Fast jag har andra planer också, mer färgglada den här gången.


Jag har några sådana här härvor som ligger och väntar på mig. Tanken är att de ska bli en Tappan Zee från Knitty. Jag har till och med köpt knappar, sånna här:

Handgjorda pärlemorknappar som har nästan exakt samma röda färg som garnet och hur snygga som helst. De är köpta här.

Så vad väntar jag på? Det är väl bara till att sätta igång eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar