måndag 10 januari 2011

Jubileum och utlottning!

Idag är det 6 år sedan jag skrev mitt allra första blogginlägg. Har suttit och tittat tillbaka på mina inlägg och jag har verkligen skrivit om allt möjligt men mest av allt har det handlat om garner och stickning.

För att fira mina sex år som bloggerska tänkte jag ha min allra första utlottning.

2 härvor vinröd, tunn Merino, totalt 1400m, vinternumret av Designer Knitting (Vouge) och så lite choklad.

Allt du behöver göra för att ha chansen att vinna är att lämna en kommentar till det här inlägget före kl 12.00 den 23 januari. Länkar du från din egen blogg får du en extra lott (tala om i kommentaren om du länkar).

Lycka till!

PS. Om ni nyss hittat hit så bloggade jag tidigare HÄR.

202 kommentarer:

  1. Grattis på 6-årsdagen. Klart jag vill vara med i utlottning ;)

    SvaraRadera
  2. Hipp hurra för alla bloggande år! Kanonpriser som jag givetvis vill tävla om. Det finns ju lite tomt utrymme i garnhyllorna...

    SvaraRadera
  3. Grattis på blogg-födelsedagen! Jag deltar mer än gärna i utlottningen, länkar också från min blogg.

    SvaraRadera
  4. Grattis på blogg-födelsedagen. Lägger en länk med bild på högra spalten i bloggen

    http://belindasmamma.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Grattis! Jag vill gärna vara med i tävlingen. Länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  6. Grattis!

    Deltar gärna med en lott

    SvaraRadera
  7. Gratulationer! Rött är min favoritfärg och därför vill jag absolut vara med.

    SvaraRadera
  8. Grattis!! Jag är gärna med i ditt lotteri.

    SvaraRadera
  9. Hipp hipp hurra!
    Jag vill vara med i din tävling!
    Många må gott hälsningar

    SvaraRadera
  10. Grattis på sexårsdagen!

    Jag är också gärna med i din utlottning =)

    SvaraRadera
  11. Grattis!!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen av det fina garnet = )
    Länkar till min blogg.

    SvaraRadera
  12. Grattis på födelsedagen!
    Klart jag vill vara med på utlottningen!

    SvaraRadera
  13. Grattis.
    Klart jag vill vara med och jag lägger länk på min blogg också.

    SvaraRadera
  14. Oh! Klart jag vill vinna - dina priser är kanonfina! Grattis!!!

    SvaraRadera
  15. Grattis till alla åren, du har en fin blogg! Är med i utlottningen, länkar från min blogg. Må gott & alla lycka i forts =)

    SvaraRadera
  16. Grattis, jag vill gärna vara med i lotteriet.

    SvaraRadera
  17. 6 bloggår! Grattis!
    Jag är med och tävlar med 1 lott.

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Grattis, 6 år är lång tid!
    Jag tar 2 lotter, länkar och blir följare också, förstås!

    SvaraRadera
  19. Grattis till 6 år och en fin, fin blogg!
    Jag är med och tävlar om dessa fina vinster med 1 lott.
    Monica
    monicabergstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vad fint du har det här!
    Jag vill jättegärna vara med i utlottningen.
    /Claudia
    Claude_Preuss@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Grattis på bloggfödelsedagen! Jag länkar också till dig här:
    http://queenmudd.blogspot.com/2011/01/ett-paket-fran-hongkong-och-utlottning.html

    SvaraRadera
  22. Grattis 6 år är ju jättemycket
    =)
    Må väl
    Eva

    SvaraRadera
  23. Wow, 6 år... Det är mycket!

    Klart man vill vara med och tävla, jättefina vinster...

    Lycka till i fortsättningen!

    SvaraRadera
  24. Åh en sån lyxig utlottning! Klart man vill vara med!

    SvaraRadera
  25. Grattis! Jag älskar utlottningar.

    SvaraRadera
  26. Jag vill också vara med och fira bloggfödelsedagen! Jag länkar från min sida också.

    SvaraRadera
  27. Oj vad länge du bloggat. Grattis!
    Vill gärna vara med i utlottningen också. Rött är min favoritfärg. :)

    SvaraRadera
  28. Du har hållit på ett bra tag. Grattis! Det är klart jag vill vinna dina fina priser. Jag länkar från min pysselblogg ckså.

    SvaraRadera
  29. Grattis till dina sex år! Imponerande! Väldigt fina alster du har gjort och vilket paket du lottat ut! Klart jag också vill vara med.
    Har länkat på min blogg: http://smyckasblogg.blogspot.com/2011/01/tavling-igen.html

    SvaraRadera
  30. Kan bara instämma i övriga gratulationer, 6 år är imponerande!

    Naturligtvis skulle det vara en riktig höjdare att vinna de här ljuvligheterna. Jag länkar hit från min blog också.

    Ha det så jättegott!

    SvaraRadera
  31. Klart jag är med i utlottningen garnet ser underbart ut och naturligtvis länkar jag!!
    Kramizar!!

    SvaraRadera
  32. klart man är med :)) och grattis på 6årsdagen...har även länkat...

    SvaraRadera
  33. Tittut! Är gärna också med i utlottningen :) Har även länkat med bild från sidomenyn (under "Tävlingar") på min blogg.

    /LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com

    SvaraRadera
  34. Oj, oj, grattis. 6 år är en lång tid för en blogg. Jag har nog följt dig i 4 år.
    Fortsatt blogglycka!

    SvaraRadera
  35. Jag är med - Länkar också!! Så - två chanser vill jag ha!!

    SvaraRadera
  36. Respekt. 6 år är en ganska lång tid så jag bugar mig och gratulerar! Jag deltar gärna i utlottningen och länkar från min vänstra spalt

    SvaraRadera
  37. Ja det är klart jag oxå vill prova lyckan Jag länkar så det blir väl 2 lotter.
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  38. Såklart man vill va med på utlottning. Kollar din blogg då och då, superfin!!
    Eva Andersson

    SvaraRadera
  39. Man vill ju vinna såklart.... Grattis till de 6 åren

    SvaraRadera
  40. Jag hänger på! Har länkat på min blogg också!

    SvaraRadera
  41. Jisses, så snyggt garn! Och den 23:e fyller jag år så då hoppas jag på attt ha turen på min sida! Så jag tar två lotter och håller tummarna hårt!

    http://nillar.wordpress.com/2011/01/11/man-kan/

    /Pernilla

    SvaraRadera
  42. Grattis till 6-års bloggande. Självklart vill jag delta i utlottningen av det fina garnet. Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  43. Hej!

    Hittade precis hit till din trevliga blogg tack vare din tävling! Grattis till hela sex år som bloggerska! :)

    Självklart vill jag vara med i tävlingen och självklart länkar jag från bloggen!

    Ha en fin dag!
    /Hedvig

    SvaraRadera
  44. 6 år! WOW!
    Själv är jag bara inne på min nionde månad...

    Trots min korta tid i bloggvärden vill jag gärna vara med i din eminenta utlottning och jag vill gärna ha två lotter, eftersom jag naturligtvis länkar från min sida. =0)

    SvaraRadera
  45. Grattis till lång tids bloggning! Jag är nybörjare och hittar hela tiden nya trevliga bloggar att följa med! Nu igen en till!!!Skall försöka länka från min blogg.

    SvaraRadera
  46. Hej!

    Självklart vill jag vara med och tävla. Grattis till de 6 åren.
    PS Jag gillar ditt motto ... DS


    // Carina

    SvaraRadera
  47. Grattis
    klar att man vill vara med och prova lyckan
    angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  48. Det vore kul att vinna, inte för att jag tror det men om jag inte testar så är det ju helt omöjligt ;)

    SvaraRadera
  49. Grattis till de 6 åren! Vill gärna vinna så fina saker.

    SvaraRadera
  50. Hejsan!
    Grattis till 6 bloggår!
    Självklart vill jag vara med i utlottningen och länkar från min blogg så jag får större chans.

    SvaraRadera
  51. Grattis till 6 år! Jag deltar gärna i utlottningen!

    SvaraRadera
  52. Grattis.Kul att pröva lyckan i ett lotteri med så fina vinster.Lycka till med företaget.Länkar från min blogg
    Ha det bra
    Catharina

    SvaraRadera
  53. Vilket underbart pris, grattis till alla blogg-år, det är så kul att följa dig! Jag tycker du är så modig som öppnat garnbutik också, heja dig!

    SvaraRadera
  54. Vilket underbart garn, det vill jag gärna vinna. Länkar från min blogg. Grattis till dina 6-år med bloggen.

    SvaraRadera
  55. Grattis!
    Jag vill vinna, en lott till mig!

    SvaraRadera
  56. hej!jag vill gärna vara med o tävla! jag har länkat i min blogg http://hagaflickorna.blogg.se/2011/january/utlottning-hos-cina.html

    SvaraRadera
  57. Hej! Vilken fin blogg med fina bilder och så roligt att jag hittade den! Tack vare denna firning. Jag vill gärna delta i utlottning av det fina priset. Jag har länkat från min sida.

    SvaraRadera
  58. Hej!
    Grattis till 6 års bloggande!
    Jag vill gärna vara med och tävla.
    Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  59. Hej! Grattis till 6 års bloggande! Vilken jättefin blogg du har! Jag vill gärna delta i utlottningen och länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  60. Grattis till de 6 årenoch en riktigt fin blogg! Länkar från min blogg också.

    SvaraRadera
  61. Grattis till 6-åringen!! Hoppas på tur i ditt lotteri!

    Maria L, Visby

    (maijjus@hotmail.com)

    SvaraRadera
  62. Hej!

    Nu hoppas jag på lite tur att vinna hos dig.

    Mvh EvaA

    SvaraRadera
  63. Hej hej, grattis till 6 bloggår, är jätte gärna med på din utlottning. Länk från mig blogg är gjord...

    SvaraRadera
  64. Grattis till dina 6 år som bloggerska! Jag vill gärna vara med i utlottningen och har länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  65. Ett stort grattis till dina sex år. Är gärna med i utlottningen.
    /Lilian
    liliane.skold@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Hej och grattis till 6 års jubileumet!

    Jag vill gärna vara med och tävla, och lägger in en länk på min blogg!

    Kan ju passa på och tacka för en bra blogg, och för en toppenbra butik som har försett mig med mycket garn det senaste året!

    /Rebecca

    SvaraRadera
  67. Jag vill gärna vara med i utlottningen! Ett sånt vackert garn skulle jag aldrig våga köpa själv. Har ingen blogg tyvärr.
    /Marit

    SvaraRadera
  68. Ett stort grattis på 6-årsdagen.
    Givetvis vill jag vara med och fira ditt jubileum och delta i din utlottning. Länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  69. detta vill jag absolut inte missa

    SvaraRadera
  70. Jag vill såklart också vara med och tävla!

    SvaraRadera
  71. Grattis! Klart jag vill vara med! Heléne

    SvaraRadera
  72. Så lyxigt garn vill jag gärna vara med och tävla om! Jag har länkat i min blogg.

    Hälsningar Siv

    SvaraRadera
  73. Grattis till 6 års bloggande! Härligt med all inspiration!! Vill gärna vara med och tävla, med så läckra priser!
    Susanne

    SvaraRadera
  74. Grattis! Tror att jag har följt din blogg näst intill från början. Nu som då är det alltid lika trevligt att titta in.

    /Annelie

    SvaraRadera
  75. GRATTIS till ett år! nu är det bara att köra vidare! jag vill absolut vara med och länkar på garngrynet.blogspot.com

    SvaraRadera
  76. NEJ 6ÅR menade jag ju såklart!

    SvaraRadera
  77. Grattis!
    Vill gärna delta i ditt fina lotteri.
    //Kicki


    kicki.ternstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Grattis till jubileumet =)
    Många som vill vara med i din utlottning och självklart vill jag inte missa chansen att vinna ett så fint paket!
    Jag länkar hos mig, så 2 lotter tjingar jag =)
    Nu ska jag ta en sväng runt här. Det är första gången jag besöker dig och hittade hit tack vare din utlottning.

    SvaraRadera
  79. Jag är gärna med i utlottningen :) har även länkat på min blogg.
    /Cecilia

    SvaraRadera
  80. 6 år - wow! Där ligger jag i lä med mina knappa två år. =)
    PullanPallenpös

    SvaraRadera
  81. Grattis på 6-årsdagen!! Klart jag vill vara med i din utlottning! Länkar gör jag också. Hoppas att det är ok att jag lånade bilden, annars får du säga till... :-)

    SvaraRadera
  82. Hej Cina!
    Grattis till 6 år i bloggen. Själv har jag
    just börjat.Va roligt att få delta i din utlottning. Ha det så bra!

    Hälsningar Petra

    SvaraRadera
  83. Glömde att tala om att jag länkar till dig i min blogg. Då var det sagt...hihi.

    Petra igen

    SvaraRadera
  84. Hej, hej...
    klart jag vill vara med och vinna så fina priser...
    jag önskar dig lycka till med dina nästa 6 års bloggande

    SvaraRadera
  85. Hej och grattis till dina 6 år på bloggen!
    Själv har jag haft min stickblogg i 2år. Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har länkat i min blogg. Nu håller jag tummarna.
    http://sinikkas-stickning.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera
  86. Grattis!! Jag vill gärna vara med i utlottningen, med två lotter då jag länkar.

    SvaraRadera
  87. Grattis till dina sex år! Vill gärna vara med och tävla. länkar till dig från mig.
    Annika

    SvaraRadera
  88. Grattis till 6 år! Tävlar gärna och länkar till dig från min blogg! Hälsningar

    SvaraRadera
  89. Jag vill gärna vara med och tävla. Vilken trevlig blogg du har. Har nyss hittat dig.
    Britt.

    SvaraRadera
  90. Hejsan! Oj 6 år är länge de. Jag skulle gärna vara med och tävla, det är en sån härlig rödfärg på garnet!:)

    //Alexandra

    SvaraRadera
  91. Jag vill väldigt gärna vinna!!!

    Har skrivit ett blogginlägg.
    http://annikatavlar.blogspot.com/2011/01/garn-tidning-och-skumtomtar.html

    SvaraRadera
  92. Grattis!
    Så klart jag vill försöka vinna...Jättefint garn...Godis e gott..
    Mvh
    Doris
    vivdor@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Grattis! Det är klart att jag vill vinna det fina garnet.

    Annika K

    SvaraRadera
  94. Hej, jag vill väldigt gärna vinna.
    Underbar röd färg!

    SvaraRadera
  95. Åh grattis grattis! Sån fin vinst vill jag verkligen försöka vinna. Länkar såklart.
    Jag har också utlottning :)

    SvaraRadera
  96. Grattis till Jubileet!! Och visst vill jag vara med och tävla om så fint garn!!
    Jag länkar på min blogg också :-)

    SvaraRadera
  97. Klart jag vill vara med. Grattis till dina 6 år.
    Naturligtvis länkar jag på min blogg :)))

    SvaraRadera
  98. Hej! Jag är med och tävlar och länkar också frånm in blogg. Välkommen in till mig!

    SvaraRadera
  99. Jag vill gärna vara med! Jag tar en lott. Grattis till dina 6 år!!!

    SvaraRadera
  100. Jätteläcker färg och choklad är alltid mumsigt! Grattis lilla 6-åring!

    //Anette ( vaxthuset@yahoo.se )

    SvaraRadera
  101. Hej klart jag vill prova lyckan ....hoppas på turen.....Grattis från mig till dig.
    Marre71@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Trevligt med en tävling och grattis till 6 års bloggande.
    Så självklart vill jag oxå vara med, länk finns på min blogg.

    SvaraRadera
  103. Grattis till 6 år! Tack för en trevlig blogg.
    Vill gärna vinna härligt garn.

    Mvh
    Lena

    the_door_to_me@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Gratulerer med jubileum :) Jeg blir gjerne med på utlodningen din. Så flotte ting du lager. Linker til deg!

    SvaraRadera
  105. Grattis till så otroligt lång bloggtid. Jag har bloggat länge också men i olika bloggar så det tänker jag inte ens på.
    Klart jag vill vinna den fina tidningen och garnet! Länkar strax från min blogg.

    SvaraRadera
  106. Stort grattis till långt bloggande och en inspirerande blogg.
    Jag vill gärna försöka knipa den härliga vinsten. Håller tummarna :-)
    mvh
    grettve@live.se

    SvaraRadera
  107. Vilken härlig blogg. Klart att jag vill vara med i den fina utlottningen.

    SvaraRadera
  108. Grattis på 6årsdagen! JAg tar gärna en lott!

    SvaraRadera
  109. Surfade in här på bloggen när jag kollade efter stickningstips. Har egentligen pixelart (pärlplattor) som kreativt intresse men är sedan julhelgen nybörjare på det här med stickning. Vill gärna vara med i utlottningen och länkar även på min blogg!

    //Z
    http://zarazitrus.wordpress.com/

    SvaraRadera
  110. 6 år! Grattis - det är lång tid!
    jag är gärna med och länkar från min blogg.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  111. Jag vill gärna vinna :)

    En lott till mig med.
    /Jenny L

    SvaraRadera
  112. Grattis på 6-årsdagen. Jag vill också vara med i din utlottning och jag länkar också = 2 lotter.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  113. Som alla andra vill jag också prova lyckan och vinna detta paket.
    Jag har länkat i min blogg och hoppas på att mina vänner ska göra ett försök oxå. Om jag skulle få glädjen att vinna vill jag bara tala om att jag kommer att åka bort ett tag och kommer hem i februari.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  114. Grattis! Jag vill också vinna!

    SvaraRadera
  115. Grattis till 6 år och en fin blogg.
    Jag vill naturligtvis ha en lott till den fina vinsten.

    /Maria A
    mia.ahlin@gmail.com

    SvaraRadera
  116. Klart jag är med och har även tipsat på min blogg http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/garn-mm.html

    SvaraRadera
  117. En till som gärna är med och tävlar!!
    Har länkat i bloggen virkaholic...
    http://virkaholic.blogspot.com/

    SvaraRadera
  118. Jag vill också gärna vara med i din utlottning. :-)

    SvaraRadera
  119. Oj oj, nu börjar det klia i fingrarna :)
    Jag är med och du har naturligtvis en länk hos mig:
    http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/cina-lottar-ut-garn-tomtar-och-en-tidning-to.html

    Kramiz från Liz

    SvaraRadera
  120. Grattis! Jag är gärna med och tävlar! håller tummarna :)

    HAR OCKSÅ LÄNKAT HÄR FÖR EN EXTRALOTT: http://liinneasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-hos-cina.html#comment

    SvaraRadera
  121. Grattis till din fina förnyade blogg! Jag vill vara med på utlottningen och jag länkar till dig från min blog.

    SvaraRadera
  122. Grattis! Vill gärna vara med// Kerstin

    SvaraRadera
  123. Ohh vilka härliga priser!! klart jag violl oxå vara med!! Länkar med bild från min blogg!!kram =)

    SvaraRadera
  124. Jag är med! :)

    Har länkat här:
    http://linchies.blogg.se/2011/january/tavling-13.html

    Kram!

    angelica.ljungkvist@live.se

    SvaraRadera
  125. Jag länkar gärna till dig, vilken totalt underbar blogg ! Varför har jag inte upptäckt dig tidigare?! Nu har du en läsare till, fortsätt i samma stil. Verkligen wow !

    Stort lycka till, och självklart vill jag vara med i utlottningen! Åhh, så himla bra den här är ! :D

    SvaraRadera
  126. Hej Cina!
    Vilket underbart garn! Glad att jag hittade hit, surfar runt och letar inspiration, vill så gärna börja sticka igen efter lååångt uppehåll :) Planerar att sticka en halsduk eller en sjal, väntar tills jag har vunnit ;)

    SvaraRadera
  127. Grattis på 6 års dagen, jag är självklart med och tävlar, länkar också.

    ha det bra!
    /Anki K

    SvaraRadera
  128. 6år, det är verkligen inte illa. Självklart vill jag vara med och tävla. Jag är med på två lotter.

    SvaraRadera
  129. Congratulation on your 6th year blogoversary! I don't knit but I love yarns!

    SvaraRadera
  130. Grattis på 6-årsdagen! Jag vill förstås också vara med i fina utlottningen.

    SvaraRadera
  131. Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat för 2 lotter http://liselottess.blogspot.com/2011/01/garn-mm-23-jan.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  132. Grattis. Jag vill vara med i utlottningen.
    carina-lindholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  133. Gratulerer :-)) du har en kjempe fin blogg. Jeg har veldig mange strikke oppskrifter og garn hvis du vil ha de av meg. Mye gøy som dere kanskje ikke har i Sverige, send meg en Mail hvis jeg skal sende de til deg. Jeg vil veldig gjerne være med i din tevling. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvaraRadera
  134. powodzenia na nastepne lata ,superhttp://cudenkabasi.blogspot.com/

    SvaraRadera
  135. Grattis till 6år med bloggen. Helt otroligt att det går så fort. Har läst din blogg ett tag och tiden rinner iväg. =)

    Jag vill jättegärna vinna den här utlottningen.

    Länkar även från min blogg.

    SvaraRadera
  136. Hej Cina! Grattis på 6-årsdagen. Såklart att jag vill vara med och prova lyckan i din finfina utlottning. Jag länkar i högerspalten på min blogg, http://www.garnfroken.blogspot.com.

    SvaraRadera
  137. Grattis! Vilken rolig och inspererande blogg du har! Även jag vill gärna vara med och tävla. jag har länkat här

    http://lindatavlar.blogspot.com/2011/01/stickkit-231.html

    SvaraRadera
  138. Hej och Grattis !
    Jag vill också vara med och pröva lyckan i din generösa utlottning. Länkar i min blogg.

    SvaraRadera
  139. Självklart vill jag vara med och tävla om dessa fina grejer! Hälsningar Ewa.

    SvaraRadera
  140. Grattis till de sex åren, och jag är gärna med i din utlottning.

    SvaraRadera
  141. GRATTIS till dom 6 åren. jag vill gärna vara med i din utlottning, länkar oxå.

    SvaraRadera
  142. Jag vill också vara med! :D
    Länkar från min blogg. Kom över och tävla hos mig också, vet jag! ;)

    SvaraRadera
  143. Grattis!

    Jag är med och tävlar. Har länkat här med http://emmatavlar.blogg.se/2011/january/garn-mm-231.html.

    Om jag vinner ska mina mormor få garnet. Hon älskar att sticka. :)

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  144. Åh vilket underbart garn! Såklart vill jag vara med i utlottningen :)

    SvaraRadera
  145. Grattis! Jag är gärna med i utlottningen.

    SvaraRadera
  146. Grattis till lång bloggning! Ett underbart garn i precis min färg lockar mig såklart till att vara med i utlottningen! :)

    SvaraRadera
  147. Grattis på 6-års dagen =)
    Jag är gärna med i din utlottning. Ett sånt vackert garn måste man vara med och tävla om. Jag länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  148. 6 år, det är länge det. Helt klart värt att fira. Och med en sån utlottning så vill jag så klart vara med i den också.

    SvaraRadera
  149. Wooow, 6 år. En aktningsvärd ålder på en pigg blogg. Jag vill gärna vara med och tävla

    SvaraRadera
  150. Grattis till 6 års bloggande! Såklart jag vill vara med och tävla om så fina priser!

    SvaraRadera
  151. Grattis på födelsedagen :-)
    Tävlar gärna:-)

    SvaraRadera
  152. Gratulerer med 6år! Du er jo veteran i bloggverdenen!
    Så fine premier må en jo være med i trekningen om :)

    SvaraRadera
  153. Vill säga Grattis! :-) Skulle gärna vara med i din utlottning. Härvorna har en väldigt fin färg som jag tycker om. Godiset skulle hamna hos barnbarnet om jag har turen att vinna. Må så gott från Inga-Lill (famwarnil@hotmail.com)

    SvaraRadera
  154. Hejsan!

    Grattis till de 6 åren! Jag är gärna med i din utlottning. Har lite mer tid över nu än jag tidigare haft och tänkte då passa på att komma igång med handarbetandet igen. Så att delta i din utlottning är en perfekt liten inspirationskick för mig!
    Jag länkar också! I högra sidospalten på min blogg hittar du länken, som jag låter ligga kvar t.o.m. sista tävlingsdagen.

    Häls. F

    SvaraRadera
  155. Grattis!
    jag har tagit två lotter
    Kram

    SvaraRadera
  156. Jag vill också vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  157. świetny blog ,6lat-super,pozdr http://cudenkabasi.blogspot.com/

    SvaraRadera
  158. Grattis till 6-årsjubileet!
    Klart jag vill vara med och tävla om så fina grejer! Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  159. Klart att jag vill sticka av detta sköna garn.
    Min man o mina barnbarn älskar skumtomtar och jag själv försöker undvika godis.

    SvaraRadera
  160. Jag vill gärna ha en chans på den fantastiska vinsten. Har inte hittat till din blogg förrän nu, men kommer absolut att titta in igen. Blir så inspirerad av allt fint du gör.
    kata.moll(at)gmail.com

    SvaraRadera
  161. Stort Grattis! Hoppas du håller på lika länge till. Fantastisk blogg och vill gärna vara med och tävla. (yohanzon@hotmail.com)

    SvaraRadera
  162. Gratulerer så mye med jubileet! Så klart jeg vil være med, slikt er alltid spennende!

    SvaraRadera
  163. Självklart vill jag vara med och tävla. Grattis till de 6 åren

    SvaraRadera
  164. Grattis till dina 6 blogg-år! Jag är imponerad! Både över innehållet i bloggen, jag får massor av inspiration, och över att du är så idog med bloggandet :-) Hoppas såklart jag vinner!
    karin.aspenlid@telia.com

    SvaraRadera
  165. Gratulerer med seks år, det er lenge! Nydelig rødfarge på garnet! Jeg vil gjerne være med og tar to lodd.

    SvaraRadera
  166. Natutrligtvis vill jag vara med på din utlottning och länkar vidare hit på min blogg. Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  167. Grattis på 6-årsdagen! Jag vill gärna vinna så fint garn! Länkar även från min blogg!

    SvaraRadera
  168. Hurra til deg jeg vil gjerne være ned med et lodd hadde gjerne linket men blir vanskelig når jeg skriver fra min iPhone

    SvaraRadera
  169. Grattis!

    Jag vill gärna vara med i utlottningen.

    Kram
    Madde

    maddegu@hotmail.se

    SvaraRadera
  170. Grattis grattis!
    Är gärna med i utlottningen.

    SvaraRadera
  171. Men oj... Jag som behöver lite färg i tillvaron, något som lyser upp allt mörkt och dystert omkring mig. Kan se något ljuvligt framför mig. Och en tidning jag aldrig har lyckats få tag i - finns inte att tillgå, omöjligt... tänk...
    Hm, skumtomtar - svag för dem... och med choklad på dessutom, puh... OCH kan meddela - har letat med ljus och lykta, blev inga till jul... fast - vissa säger att julen varar hem till påska???
    Må så grankott...
    kramis - någon som trots allt ändå hoppas på något tur i livet, ett liv - ja...

    SvaraRadera
  172. Grattis till dina 6 år. Jag vill gärna vara med i din tävling.

    SvaraRadera
  173. Lycka till med nästa 6 år också jag förtsätter läsa och inspireras.

    SvaraRadera
  174. Härligt! Jag vill också vara med, länkar också.

    SvaraRadera
  175. Stort grattis! Jag vill gärna vara med och har även länkat från min blogg!

    SvaraRadera
  176. Känns som ett omen att jag hittade till din tävling idag o blev helt kär i ditt vackra garn för igår sa min 17 åriga dotter -"Mamma, kan du inte ta o börja handarbeta igen, det ser så mysigt ut när du gör det!"
    Hoppas nu att jag har turen att vinna så att jag kan börja igen o tomteskum......min största last här i livet, bara så gott!!!
    Självklart gör jag en länk till din tävling o ett stort GRATTIS till dina 6 år!

    Kramis ifrån Pockethexan själv!
    <;D

    SvaraRadera
  177. Grattis till blogg-födelsedagen! :D

    Jag skulle väldigt gärna vilja vara med och tävla. :D

    Min mail: nyappyfluff@hotmail.com

    SvaraRadera
  178. Grattis till de sex åren och till en fin blogg!!!
    Vill vara med och tävla och har länkat från min sida.

    SvaraRadera
  179. GRATTIS!!!!
    Jag vill också vara med och tävla!
    Håller mina tummar!
    //BiZen

    SvaraRadera
  180. Jag vill också vara med. Man har ju i alla fall en chans på ca 200...?

    SvaraRadera
  181. Klart jag vill va med på tävling !
    Länka skulle jag gjort ....
    om jag bara visste hur man gör ..
    jag håller tummar för mig och lite för alla dom andra .. ha det bäst

    SvaraRadera
  182. Kul att hitta lite nya bloggar, är så trött så jag nöjer mig med en kommentar =)
    Ska kolla vidare på din sida nu!

    SvaraRadera
  183. Ingen dålig vinst det där! Klart jag vill vara med om att vinna det!

    SvaraRadera
  184. Jag vill vara med och prova lyckan i din utlottning! :) Har också länkat från min blogg/Caramel

    SvaraRadera
  185. Oj så många, men jag vill också ta chansen att vinna,ökar chansen med att länka från min blogg.

    SvaraRadera
  186. Jag provar också lyckan! Länkar från min blogg också trots att det inte är så lång tid kvar...

    SvaraRadera
  187. Grattis på 6-årsdagen. jag vill också var amed och försöka vinna. Länkar även på min blogg.

    SvaraRadera
  188. Grattis! Jag vet inte hur jag hittade hit, men det var roligt och jag är gärna med på utlottningen! Jag länkar till min blogg!
    kram

    SvaraRadera
  189. Stort grattis! Jag tar gärna dubbla lotter:

    http://evamar.blogg.se/2011/january/garn-mm-23-jan.html

    SvaraRadera
  190. Vad häftigt att du lyckats hålla igång bloggen i 6 år!!! Grattis! Mimmi

    SvaraRadera
  191. Grattis på 6-årsdagen! Jag vill gärna vara med och tävla och har länkat hit i min blogg. Millan

    SvaraRadera
  192. Är gärna med och hoppas på tur.=) kashayasblogg@yahoo.com

    SvaraRadera
  193. Grattis till 6 år på bloggen.

    ;) hoppas på tur..


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  194. Jag är gärna med och tävlar!

    Har länkat:
    http://blog.thefrojd.com/garn-mm-23-jan

    Kram

    SvaraRadera
  195. Grattis till 6-årsjubiléet! Vill gärna vara med!

    SvaraRadera
  196. Grattis till din fina blogg. Har länge sett på din tävling, men först nu gett mig tid till att delta. Två lotter, tack. Länkar från min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  197. Hej, jag är gärna med :)
    Länkar:
    http://turkost.blogspot.com/2011/01/garn-mm.html

    SvaraRadera