lördag 12 februari 2011

Snöstorm och Stickkcafé

Jösses vad snö vi fått de sista dagarna! Hela torsdagen plus natten mot fredag snöade det konstant och blåste. Jag har inget emot snö och vill inte att den ska försvinna än men nu räcker det faktiskt. Så här såg det ut när jag kom hem från jobbet idag.

Tur att mannen är lång för jag klarar inte av att slänga upp snön längre. Det är alldeles för högt.

Det var ju Stickcafé i butiken idag och jag hade för en gångs skull tagit med mig kameran. Tror ni jag kom ihåg att använda den? En bild tog jag precis i början sen stod kameran så snällt på bordet alldeles oanvänd. *suck* Bättre lycka nästa gång... men trevligt hade vi i alla fall även om jag inte kan visa det på bild.

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där med att inte ta ett enda kort. Tar ofta med kameran på olika aktiviteter, men sen blir jag fullt upptagen med det jag gör och kameran förblir oanvänd. Det tyder väl på att vi har trevligt, eller hur?

    SvaraRadera
  2. Hej, kul idè att ha stickkafè i butiken. Vi har ett litet Cafe och har stickkafè där på torsdagskvällar. Det är jättekul, vi har visserligen inget sticktvång utan bara babbeltvång och babblar det gör vi, avhjärtans lust.

    SvaraRadera