lördag 3 september 2011

Planerar

Sista lediga lördagen för den här säsongen, från och med måndag är det vintertid som gäller i butiken igen vilket innebär jobb även lördagar. Så idag försöker jag njuta av att vara ledig, fast för att kunna göra det var jag först tvungen att skriva en "att-göra-lista" för det är väldigt mycket jobb som snurrar i huvudet just nu. När jag väl fått ner det på papper känns det mycket bättre och jag kan tom pricka av några punkter i eftermiddag om jag jobbar en liten, liten stund.

Annars håller jag på att montera en kofta till Plutten. Har stickat i Baby Merino från Garnstudio och både garn och mönster (och bild) kommer från Yll o Tyll.
Nu ska jag bjuda mannen på en kopp te och sen jobba en liten stund innan jag fortsätter med koftan. Lovar att visa den till veckan. Ha en fortsatt trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar